Raisu Drag Racing 1.41 Final Kiihdystysauto peli missä on 12 erilaista auto. Pelissä on auton virittäminen ja säätäminen on tärkeää. Voittamalla osakilpailuja on mahdollista saada parempia sponsorisopimuksia. Pelissä voi ajaa ihan kiihdytyskisaa ilman eliminaattoria, eli siinä nopein auto voittaa. Eliminaattorissa taasen jokainen auto ajaa, ensin pohja-ajan mitä ei saa alittaa. Näin voi eri tehoiset autot kilpailla keskenään. Hitaammat autot saa etumatkaa siten, että molemilla on mahdollista voittaa. Huonosti ajamalla auton saa rikki ja korjaaminen on kallista. Tämän pelin kehittäminen lähti siitä että tein skrollaus ruutiinin 50 pikseli korkealle kaistaleelle ja tämä mahtuu juuri 4 kertaa 320×200 ruudulle. No ainut asia mikä tuli mieleen millaisen pelin tähän rutiinin saa on kiihdysautopeli. Fysiikka ei ole lähelläkään oikean, mutta jotain kaavoja muistelen haeskelleen lukion fysiikan kirjoista, kun tätä peliä koodasin. Myös moottori tyypit flat ja boxer on menny minulla sekaisin. Nehän tarkoittavat oikeasti samaa, mutta pelissä flat tarkoittaa suoraa moottoria. Kuvien ottamiseen on käytetty TV-korttia, osa kuvista on pikkuautoista ja osa on suoraan TV:stä otettuja. Pelijulkaisu vuodesta ei ole ihan tarkkaa tietoa, mutta 1999 voi olla aika lähellä. Pääsipä peli aikanaan MikroBittiinkin, mutta en muista numeroa. Pelin nimihän tulee, että oli aiemmin jo julkaissut Raisu Ralli nimisen pelin, joten tämä on ikäänkuin jatkoa sille, vaikka genre on vaihtunutkin. Hoks. jos pelaa yksin kannattaa laittaa ykkös- ja kakkospelaajan napit samoiksi niin ei tarvi vaihdella nappeja yksinpelissä. Toimii DosBoxilla.